خدای سکوت...






خسته ام ازمردم!!!!!!

این روزها دلم اصرار دارد فریاد بزند . . .

اما . . .

من جلوی دهانش را میگیرم

وقتی میدانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد!!!!

این روزها من . . .

خدای سکوت شده ام

خفقان گرفته ام تا آرامش اهالی دنیا خط خطی نشود . . .!!!

آرزوی خیلی ها بودم اما اسیر قدر نشناسی یک نفر شدم . . .!!!!!!!!!!!!
 


نظرات شما عزیزان:

ηєgαя
ساعت15:50---17 بهمن 1393
عالیه وبت خیییییلیییییی نازه
مخصوصا اهنگش موفق باشی همیشه
پاسخ:ممنون ولی فک نکنم از تو ناز تر باشه.خخخخ


♥Bita♥
ساعت19:53---4 بهمن 1393
مَن تُخسْ نیستَم☜تُخس مَنٍه ♚

دورَم پُرِهْ دُشْمَــنِهْ

⚡خَنجَر رِفیقْ پُشــــْـتَِمه⚡

✌وَلی پیروزی تو مٌشْـــتَمِه♛ْ

♤ٱسْ بـــودَنَم رُوشـنِه♤

❌لَفْظُُ و انقدْ کِــشْ نَدِه

❤چون بالاسریم عشقمه❤


mahla
ساعت14:46---3 بهمن 1393
از تمام دلخوشی های جهان دل کنده ام

روز و شب چشم انتظار لحظه ی جان کندنم

باز در آئینه تصویرم کمی نا آشناست

از صدای خویش می پرسم که این آیا منم؟!
پاسخ:ممنون اجی گلم


♥Bita♥
ساعت11:47---2 بهمن 1393
mersi k sar zadi
link bidi


♥Bita♥
ساعت15:13---1 بهمن 1393


قاتل من باش سیگار

تو اگر نکُشی....
خاطراتش می کُشد...!



♥Bita♥
ساعت15:06---1 بهمن 1393
هَركــى بـــا مــــا◥[گَـــشـــت]◣

رَفـــت دوبـــاره◥[ برگَـــشت]◣

مــــا از◥[ اوناشیــم] ◣كــه

◥[سَـــنـــگـــیـــن]◣ راه میریــم

◥[آســـْفـــــالـــــــتـْ]◣ جِــــــر میدیم.

◥ هــــــه◣


مریم
ساعت0:03---30 دی 1393
خیلی عاشقانه و قشنگ بود.باور کن.خیلی خوبه.مرسی
پاسخ:خواهش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 29 دی 1393برچسب:دلنوشته پسرک75,ساعت 23:53 توسط javad A| |



قالب جدید وبسایت الون بوی 76